top of page
  • תמונת הסופר/תAmazia

הודעה להורים של קבוצת הילדים לקראת סוף שנת האימונים 2022-2023

בוקר טוב!


נכנסו לישורת האחרונה של השנה! המטרה של האימונים הקרובים היא להכין את המתאמנים לבחינה ולסכם את כל הנעשה השנה. אומנם יש לנו עוד חודש וחצי עד סוף שנת האימונים, אבל אני חייב לשתף איתכם שמבחינתי, קבוצת הילדים היא אחת הקבוצות המובילות של בית הספר השנה!


הילדים שלכם מדהימים! הם מצליחים לשלב בין כיף, רצינות, השקעה, התמדה, נחישות, אכפתיות, ומשפחתיות!


זאת קבוצת הילדים הכי מגובשת שהייתה המון המון שנים. במיוחד הילדים של 16:15! לראות אותם מגיעים מוקדם לאימון כדי לשחק יחד באולם מרגש אותי כל פעם מחדש.


כל ההצלחה הזאת היא בזכותכם. אני יודע שלהביא את הילדים פעמיים בשבוע זה לא פשוט. יש לכם את העניינים שלכם, ואת העומס שלכם. ולמרות שזה לא תמיד נוח, ושלפעמים אתם אומרים לי שאתם מרגישים כמו נהגי מוניות😅, חשוב לי לשתף שבזכות ההשקעה וההתמדה שלכם הילדים הגיעו לרמה מדהימה!!


עוד שבוע וחצי הילדים יוצאים לחופשות קיץ. שם מתחיל המבחן האמיתי.. למרות האווירה השונה של הקיץ, למרות הקייטנות, חשוב שימשיכו להתמיד!


מתאמנים שיצליחו להתמיד במהלך הקיץ, יבינו שהקרב מגע זה משהו שמתמידים בו ולא שעושים את זה רק כשמתחשק. זאת ההזדמנות שלנו להוכיח להם מה זה התמדה, השקעה, נחישות, ואיך אפשר להצליח בכל דבר בחיים ולא רק בקרב מגע.


כשאנחנו בנינו את תוכנית האימונים ואת הדרישות הערכיות, בנינו תהליך ש"מחקה" את החיים האמיתיים.


מתאמנים שמצליחים להגיע לחגורות החומות ושחורות הינם אנשים שיש להם את התכונות הנדרשות להצליח בכל מטרה שיגדירו לעצמם.


המטרה שלנו בקרב מגע היא לתת לילדים את הביטחון העצמי הגדול ביותר. ביטחון עצמי זאת תחושה שאדם מרגיש כשהוא חושב על השאלה "מה אני מסוגל?". דרך האימונים והתהליך שאנחנו עוברים אנחנו מלמדים אותם שהם מסוגלים לכל מה שיחליטו, כל עוד הם מוכנים להשקיע בצורה הנכונה.


ועכשיו כשאנחנו נכנסים ליישורת האחרונה של השנה, אנחנו מקבלים את ההזדמנות הטובה ביותר להעצים לילדים את הביטחון עצמי, את הערך העצמי, ואת תחושת המסוגלות שלהם.


לפני כשנתיים, יצא לי לשוחח עם כל ההורים של המתאמנים שהגיעו לחגורה שחורה. נחשו מה גיליתי.. הדבר האחר שמשותף בין כל מי שהגיע לחגורה שחורה, זה הגישה של ההורים. כל ההורים של החגורות השחורות, ראו את הקרב מגע כאל משהו לחיים. הם לא נתנו להם לוותר על אימונים. החגורה השחורה, הייתה המטרה של ההורים ולא רק המטרה של הילד.


לכן, אני מזמין אתכם להצטרף לתהליך שהילדים עוברים. להגדיר לעצמכם מטרה. לעזור לילד להגיע לחגורה שחורה.. זאת תהיה המתנה הטובה ביותר שתוכלו לתת להם! (אני משתף את זה מתוך החוויה האישית שלי בתור מישהו שחל להתאמן בדיוק באותו החדר כמוכם!).


התקופה הקרובה היא תקופה קריטית להתקדמות. ההתמדה שיצטרכו להראות בתקופת הקיץ, הסמינר, האימונים שיצטרכו לבצע לבד כדי להכין את עצמם למבחנים. כל זה, ידרוש את העזרה שלכם.. הם צריכים את העזרה שלכם, הם פשוט לא יודעים לבקש את זה.


אז הנה, אני מבקש מכם ההורים עזרה במקום הילדים. הילד רוצה להצליח! ולכן הוא צריך אתכם!


הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לעזור להם להצליח!


  1. הקפידו להביא אותם לכל אימון עד סוף שנה (מסיימים את האימונים בסוף יולי וחוזרים בספטמבר)

  2. תתייחסו אל אימוני הקרב מגע כאל משהו מיוחד. לא סתם עוד חוג. אלא דרך חיים. הילדים לומדים מכם. הם מאמינים לגישה שלכם יותר מלמילים שלכם. אם הם ירגישו שעבורכם הקרב מגע זה מעבר לחוג, אלא דרך חיים, הם ייקחו את הגישה הזאת על עצמם.

  3. תעשו הכל כדי להביא אותם לסמינר. הסמינר הוא לא סתם חוויה כיפית. מדובר באירוע מקצועי לכל דבר. הסמינר הוא הזמן היחידי שמאפשר לילדים ללמוד את כל התרגילים שהם צריכים לחגורה שלהם בצורה יסודית ומרוכזת. ללא סמינרים מאוד מאוד קשה לעבור מבחני חגורה.

  4. תדברו איתם על השאיפות שלהם בקרב מגע. תתלהבו מההתקדמות. תתלהבו מהאפשרות שלהם להיות חגורות שחורות. תלהיבו אותם! מבחינתם, מה שאתם אומרים שווה זהב (גם אם לפעמים זה לא נראה ככה).

  5. תעודדו את הילדים להתאמן בבית על התרגילים של החגורה. יש לנו אתר תרגול עם השמות וסרטונים של כל התרגילים שהם צריכים להציג במבחן. אם אין לכם אותו עדיין, לחצו כאן כדי להגיע אליו. אתם צריכים א) להירשם (בחינם) לאתר תרגול. ב) לשלוח לי הודעה עם המייל שאיתו נרשמתם כדי שאוכל לפתוח לכם גישה. ג) לקבוע זמן קבוע עם הילדים שיפתחו את האתר תרגול ויחזרו על החומר.

  6. תשתפו אותי (אמציה) אם יש ירידת מוטיבציה. אם מזהים ירידת מוטיבציה מספיק מוקדם, אפשר לפתור את זה! הורים שמעדכנים אותי בזמן, מצליחים לתקן את זה. אני משתדל לחפש ירידת מוטיבציה ולטפל בזה. אך לפעמים אני מפספס. בשביל זה אני צריך אתכם.

  7. תראו את עצמכם שותפים למסע ההתקדמות שלהם. תתלהבו מההצלחות שלהם באימונים. תשאלו אותם מה הם למדו ותתלהבו מזה.

  8. אם אתם שומעים שהילד מקבל "מצטיין שיעור", תחגגו את זה! לקבל מצטיין שיעור זה לא פשוט.. הם קבוצה לא קטנה. אז אם קיבלתם מצטיין, זה אומר המון!

  9. תפנו אלי לכל דבר. כל שאלה, כל בעיה. אנחנו צוות שעובדים יחד כדי לקדם את הילדים. ככל שנתקשר יותר, ככה הילדים יצליחו יותר!


והנה כמה תמונות מכמה אימונים השנה:)




67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page